בטון מוחלק

בטון מוחלק

האלגנטיות שמעניקים פתרונות הבטון המוחלק שלנו מציעים יציקת בטון במראה מלוטש, המשלב תחכום, יופי ועמידות. השליטה שלנו בתחום זה מבטיחה גימור ללא רבב, המספק בסיס אלגנטי מהפנט ביופיו לחללי פנים וחוץ.

תהליך העבודה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מה זה בטון מוחלק?

בטון מוחלק הוא יציקה שנועדה ליצור משטח בטון אחיד עם גימור מעונן ומבריק. התהליך כולל בדרך כלל שימוש במכשיר המכונה הליקופטר, שמביא את הבטון לגימור המתבקש, ומאפשר לעדן בהדרגה את פני הבטון עד שהוא מגיע לרמת הברק הרצויה.

לאילו חללים זה מתאים?

לאילו חללים זה מתאים?

בשל הרבגוניות והאסתטיקה שלו, הבטון המוחלק מתאים למגוון חללים.

בחללי מגורים הוא מעניק אווירה מודרנית ומשטחים אלגנטיים וקלים לתחזוקה.

במרחבים ציבוריים, בגינות ובשטחי חנייה הוא מבטיח עמידות, תחזוקה קלה ונראות אסתטית, שמשתלבת נפלא עם כל אלמנט עיצובי או אדריכלי.

בחללים מסחריים כמו חנויות קמעונאיות, אולמות תצוגה, מסעדות ובתי קפה, הוא משלב עמידות, אווירה מסוגננת ומראה מלוטש.

עבור חללים בתעשייה, הוא נפוץ במחסנים, במתקני ייצור ובמוסכים, בעיקר בשל התחזוקה הקלה.

עבור מרחבים מוסדיים, ניתן לשלב את הבטון המוחלק בבתי ספר, אוניברסיטאות ובתי חולים, בעיקר משום שהוא מספק פתרון ריצוף נקי והיגייני.

בחללים ציבוריים, כמו מוזיאונים וגלריות, הבטון המוחלק מבטיח אלגנטיות  ומראה מלוטש.

באופן כללי, הבטון המוחלק מוערך בזכות עמידותו, דרישות התחזוקה הנמוכות והיכולת לתרום לאסתטיקה מודרנית ויוקרתית. יכולת ההסתגלות שלו הופכת אותו לבחירה פופולרית במגזרים שונים, ומספקת פתרון ריצוף רב-תכליתי ועמיד לאורך זמן.

נשארו שאלות?

ההבדל העיקרי בין בטון מוחלק לבומנייט הוא, שהבטון המוחלק מתאפיין במראה חלק ומלוטש. לעומתו, הבומנייט כולל הטבעות שונות. שיטת העבודה זהה, אך הגימור שונה.

כשבוחנים את ההשקעה בבומנייט לטווח הארוך, הוא זול יותר, בעיקר כשמדובר בחללים חיצוניים. הסיבה לכך היא, שהוא לא סופג מים ולא מושפע מתנאי מזג האוויר. כל שיטת ריצוף אחרת לא נחשבת עמידה באותה מידה. כשמדובר בקרמיקה לדוגמה, הפוגות שבין הקרמיקות ניזוקות מהשמש, נסדקות בקיץ, ובחורף חודר דרכן מים. כמו כן, התחזוקה של הבומנייט כל כך פשוטה וקלה, שהיא לא מצריכה השקעה כלל.

בחירה בבטון מוחלק מציעה יתרונות כמו עמידות, תחזוקה קלה ואסתטיקה מודרנית. הוא משתלב בחללי פנים וחוץ, גם לצד מגוון רחב של אלמנטים וחומרי גלם, עמיד בפני בלאי, מחזיר אור ביעילות, וניתן להתאים אותו כדי להשיג רמות ברק שונות.

יציקת בטון מוחלק כרוכה בהחלקה והברקה של משטח הבטון עם מכשיר הליקופטר, שמעדן אותו בהדרגה. התהליך מתבצע במספר שלבים עד להשגת רמת החלקות והברק הרצויה.